Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Seu electrònica

Subvencions destinades a usuaris/usuàries del servei d'Escola de Música del curs 2017-2018

29 de maig de 2017


El Ple de l'Ajuntament, en sessió ordinària celebrada el 25 de maig de 2017 va aprovar inicialment les Bases específiques reguladores de l’atorgament de subvencions de l’Ajuntament de Vacarisses, destinades als usuaris/usuàries del servei d’Escola de Música de Vacarisses, del curs 2017-2018.

Es sotmet a informació pública, mitjançant anunci que doni notícia de l’acord i el contingut íntegre de les Bases, al Butlletí Oficial de la Província, al tauler d’anuncis de l’Ajuntament , a la pàgina Web de l’Ajuntament, a l’eTauler i al Portal de la Transparència, pel termini de vint dies hàbils. Transcorregut aquest termini sense que es presenti cap al.legació o reclamació, esdevindran aprovades definitivament amb caràcter automàtic.

 

Les Bases han estat publicades al tauler d’anuncis de l’Ajuntament el dia 29.05.2017, a la pàgina Web municipal el dia 29.05.2017, a l’eTauler del dia 30.05.2017, al Portal de la Transparència de l’Ajuntament de Vacarisses el dia 30.05.2017 i al Butlletí Oficial de la Província del dia 9.06.2017. Per tant el termini d'informació pública finalitzarà el dia 7 de juliol de 2017. Al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya núm. 7393, de data 19.06.2017, surt publicada la referència del BOPB on surten publicades íntegrament les Bases.

 

Havent transcorregut el termini d'informació pública, el qual finalitzà el 7 de juliol de 2017, sense que es presentés cap al.legació, l'acord inicial ha esdevingut definitiu amb caràcter automàtic.

 

Per Decret de la regidora d'Educació núm. 24/2017, de 13 de juliol, es va resoldre obrir convocatòria del concurs públic per a l’atorgament de subvencions de l’Ajuntament de Vacarisses, destinades als usuaris/usuàries del servei d’Escola de Música de Vacarisses, del curs 2017-2018.

Les sol·licituds de subvencions i tota la documentació requerida s’hauran de presentar entre el 12 i el 29 de setembre de 2017, ambós inclosos.

Les bases de la convocatòria podran consultar-se a la Base de Dades Nacional de Subvencions http://www.pap.minhap .gob.es/bdnstrans/es/index, i a la pàgina Web de l’Ajuntament de Vacarisses al següent enllaç https://www.vacarisses.cat/seu-electronica/tauler-d-anuncis.htm

 

BDNS(identif): 360753

 

La sol·licitud per concórrer a aquesta convocatòria, així com la resta de documentació a complimentar, es formalitzarà en imprès normalitzat que es pot trobar a la web municipal http://www.vacarisses.cat

 

La documentació es podrà presentar a l’àrea de serveis a les persones, presencialment a (C. Pau Casals, 17. 08233. Vacarisses) en horari de dilluns a divendres de 9 a 14h , i els dilluns i dimecres de 16 a 18h, o alternativament per mitjans electrònics per l’eTram que trobareu a https://www.vacarisses.cat/seu-electronica/tramits.htm.

 

L'anunci de la convocatòria de subvencions ha estat publicat al BOPB de data 6 de setembre de 2017.


AJUNTAMENT DE VACARISSES
Pau Casals, 17 - 08233 Vacarisses
Tel.: 93 835 90 02 - vacarisses@vacarisses.cat

Amb la col·laboració

Logo Diputació de Barcelona
© 2019 Tots els drets reservats