Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Seu electrònica Tauler d'anuncis

Aprovació del Reglament del servei d'arxiu municipal de Vacarisses

6 d'agost de 2025


D’acord amb el previst a l’article 133 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, amb l’objectiu de fomentar i millor la participació dels ciutadans en el procediment d’elaboració de normes, amb caràcter previ a l’elaboració del REGLAMENT DEL SERVEI D’ARXIU MUNICIPAL DE VACARISSES, es substància la consulta pública a través del web de l’Ajuntament de Vacarisses i el seu Portal de Transparència, per tal de recollir la opinió de la ciutadania i de les organitzacions més representatives potencialment afectades per la futura norma.

 

En concret, es dona informació sobre:

  • Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa.
  • La necessitat i oportunitat de la seva aprovació.
  • Els objectius de la norma.
  • Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores.

Es podrà presentar les observacions que s’estimin, presencialment a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Vacarisses, i/o per registre electrònic de la seu electrònica d’aquesta entitat, al qual es pot accedir mitjançant el següent enllaç: https://www.vacarisses.cat/pl58/seu-electronica/tramits/id30/etram.htm (Cal recordar que atenent l’article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que hi estiguin obligats, hauran d’adreçar-se via electrònica).



Documentació adjunta

  • Icone facebook
  • Icone email
  • Icone impressora
AJUNTAMENT DE VACARISSES
Pau Casals, 17 - 08233 Vacarisses
Tel.: 93 835 90 02 - vacarisses@vacarisses.cat

Amb la col·laboració

Logo Diputació de Barcelona
© 2019 Tots els drets reservats