Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Comunicació Notícies

Les obres de connexió en alta per dur aigua des de Viladecavalls ja tenen data d’inici

23 de juliol de 2025


L’ACA ha comunicat a l’Ajuntament de Vacarisses que començaran en un any i mig

 

L’alcalde de Vacarisses, Antoni Masana Ubach, i el regidor de Gestió de l’Aigua, Pere Casas Ardanaz, s’han reunit amb el director de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA), Josep Lluís Armenter Ferrando, i el de l’àrea d’Abastament d’aigua, Jordi Molist Gazapo. Des de l’ACA, s’ha comunicat oficialment que les obres de connexió en alta per portar aigua de Viladecavalls al nostre municipi s’iniciaran en un any i mig, aproximadament.

 

Actualment, el projecte està en mans de l’entitat Aigües Ter – Llobregat (ATLL) per realitzar-hi les actualitzacions tècniques i econòmiques necessàries. El següent pas serà la licitació de les obres, amb una execució prevista de tres anys de durada. El seu finançament, de què es desconeix l’import, anirà a càrrec de l’ATLL i l’ACA, mentre que l’Ajuntament de Vacarisses hi participarà a través de la quota de connexió.

 

D’aquesta manera, es farà realitat una reivindicació històrica del nostre municipi, que permetrà no haver de dependre exclusivament dels pous actuals per abastir-nos d’aigua, a més de garantir un servei de subministrament més fiable en períodes de sequera.



  • Agència Catalana de l’Aigua (ACA)
  • Icone facebook
  • Icone email
  • Icone impressora
AJUNTAMENT DE VACARISSES
Pau Casals, 17 - 08233 Vacarisses
Tel.: 93 835 90 02 - vacarisses@vacarisses.cat

Amb la col·laboració

Logo Diputació de Barcelona
© 2019 Tots els drets reservats