Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Comunicació Notícies

L’ADF de Vacarisses, més de 4.700 hores de voluntariat al 2022

1 de febrer de 2023


L’entitat ha lliurat la memòria d’activitats, que no només inclouen la vigilància preventiva d’incendis, sinó també l’erradicació de la vespa velutina, entre d’altres

 

L’Agrupació de Defensa Forestal (ADF) de Vacarisses ha lliurat la memòria d’activitats de 2022 a l’alcalde, Antoni Masana Ubach, i el regidor de Medi Ambient, Pere Casas. Des de l’Ajuntament, s’agraeix la tasca del voluntariat que en forma part. L’any passat van dedicar un total de 4.781 hores no només a la vigilància preventiva d’incendis, sinó a altres actuacions com l’erradicació de la vespa velutina com a espècie invasora, la revisió d’hidrants del terme municipal i la col·laboració en diferents esdeveniments, com la cavalcada de Reis.


Relació directori

ADF

  • Email adfvacarisses.voluntaris@gmail.com
  • Descripció Prevenció, vigilància i suport a l'extinció d'incendis forestals, tasques relacionades amb el medi ambient i preservació del medi natural.


  • L’ADF de Vacarisses, més de 4.700 hores de voluntariat al 2022.
  • Icone facebook
  • Icone email
  • Icone impressora
AJUNTAMENT DE VACARISSES
Pau Casals, 17 - 08233 Vacarisses
Tel.: 93 835 90 02 - vacarisses@vacarisses.cat

Amb la col·laboració

Logo Diputació de Barcelona
© 2019 Tots els drets reservats