Adreces i telèfons
ADA Vacarisses
Protecció animal i mediambiental. Xerrades, cursos, gestió de colònies de gats i promoció d'adopcions.
ADF
Prevenció, vigilància i suport a l'extinció d'incendis forestals, tasques relacionades amb el medi ambient i preservació del medi natural.
AEIG Vacarisses "El Cau"
Educar nois i noies de cara al seu desenvolupament com a ciutadans compromesos, seguint els principis i mètode escolta fundat per Lord Baden Powell i adaptat a la realitat social i nacional catalana d'avui. Horari: els dissabtes, de les 17 a les 19h.
AFA de l'Escola de Música i Dansa de Vacarisses
A través de l'AFA de l'Escola Municipal de Música i Dansa de Vacarisses, es dona assistència i suport a les famílies associades, així com a l'alumnat i al professorat del centre, per tal de promoure l'ensenyament de la música i la dansa al nostre poble.
AFA Pau Casals
Donar suport i assistència a membres de l'associació i, en general, a pares, mares, tutores i tutors, professorat i alumnat del centre i els seus òrgans de govern i de participació en tot allò que fa referència a l'educació dels seus fills i les seves filles i, en general, a tot l'alumnat matriculat al centreAgrupació de Defensa Forestal
Prevenció, vigilància i suport a l'extinció d'incendis forestals, tasques relacionades amb el medi ambient, i preservació del medi natural.Agrupació de Propietaris Camí de La Creu
Conservació de la urbanització. Fer les gestions necessàries per distribuir les càrregues d'aquesta conservació entre els associats. Defensar els interessos en matèria urbanísme.
Agrupació de propietaris del Ventayol
Fomentar la millora i prosperitat de la mateixa, mitjançant actes culturals i recreatius, al mateix temps que procurar la defensa dels interessos dels associats, dins de la més estricta legalitat i esperit de justícia.
Agrupació de Propietaris i Veïns del Palà
Crear una unitat d'actuació i de criteri, en el desenvolupament de la mateixa, per tal de promoure la realització de millores materials, urbanístiques, socials i cíviques en la urb. d'El Palà i fomentar les bones relacions de veïnatge entre els associats; representar els associats davant l'Administració sempre que sigui necessari i convenient, i qualsevol altra finalitat, aprovada per l'Assemblea General, per tal d'afavorir i incrementar les tasques pròpies encarregades, amb escreix i evolució, i queda exclòs tot ànim de lucre.
Alleta'm
ALLETA¿M és una associació que neix amb la idea de compartir els dubtes i experiències sobre la lactància materna i oferir una petita parcel·la de suport. El nostre grup vol ser un espai gratuït on es puguin intercanviar les vivències de mares, parelles i famílies al voltant de la lactància. On es plantegin dubtes i dificultats i també on es comparteixin les alegries i avantatges que ens aporta alletar els nostres petits... que en són moltes!
Alma Mater
Terapeuta de fertilitat i acompanyament en el dol gestacional, dol perinatal, dol genètic i violència obstètrica.
Amics de la Natura de Vacarisses
Ajudar les persones, els béns i la natura. Agrupar persones amb els mateixos sentiments comuns d¿ajuda als demés i a la natura.Amics de Sant Salvador de les Espases
Conservació i condicionament de l'ermita i el seu entorn, amb la finalitat d'impulsar i mantenir el sentit religiós que l'ermita ha fomentat en les persones dels pobles veïns que l'envolten. Punt de trobada entre els municipis d'Esparreguera, Olesa de Montserrat i Vacarisses.Amics Solidaris de Vacarisses
Ajudar les persones del municipi amb manca de recursos