Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Comunicació Informació d'interès

Ajuts per la compra de material per a l'alumnat de les escoles municipals

5 d'agost de 2021


ACTUALITZACIÓ!

Consulta el llistat de la resolució de la bestreta corresponent a la subvenció per a l’adquisició de llibres de text i material didàctic del curs escolar 2021-22.

 

Un any més, s'ha establert una línia d'ajudes per a l'adquisició de llibres de text, material informàtic i material didàctic complementari (imprès o no, determinat pel centre). Els ajuts estan adreçats a a l’alumnat resident a Vacarisses que estigui empadronat al municipi i que cursi estudis d’educació infantil (2n cicle), primària o educació secundària obligatòria a centres escolars públics del municipi durant el curs 2021-2022. Les bases específiques d'aquesta partida pressupostària 323 480 del pressupost general de 2021, amb una dotació no ampliable de 38.000,00 €, poden consultar-se aquí.

 

Sol·licitud de bestretes:

Les famílies beneficiàries de la subvenció, amb una renda per càpita familiar de fins a 9.000 €, que no puguin assumir la compra dels llibres o material, podran sol·licitar una bestreta a la regidoria d’Educació.
La sol·licitud de bestreta es farà a l’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Vacarisses, mitjançant instància d’acord amb el model normalitzat, abans del 16 de juliol de 2021.

 

Presentació de sol·licituds:

Les sol·licituds de subvencions i tota la documentació requerida s’hauran de presentar entre el 20 de setembre i el 18 d’octubre de 2021, ambdós inclosos.
Les bases de la convocatòria podran consultar-se a la Base de Dades Nacional de Subvencions i a la pàgina Web de l’Ajuntament de Vacarisses al següent enllaç.
La sol·licitud per concórrer a aquesta convocatòria es pot descarregar aquí. La resta de documentació a complimentar, es formalitzarà en imprès normalitzat que es pot trobar a la web municipal.
La documentació es podrà presentar a l’OAC de l’Ajuntament presencialment (C. Pau Casals, 17. 08233. Vacarisses) en horari de dilluns a divendres de 9 a 14 h, i els dilluns i dimecres de 16 a 18 h, serà necessari sol·licitar cita prèvia. També es podrà presentar alternativament per mitjans electrònics per l’eTram que trobareu a https://www.vacarisses.cat/seu-electronica/tramits.htm
No s’acceptarà cap sol·licitud sense la documentació requerida. El termini màxim per dictar resolució serà el 15 de desembre de 2021.



  • Recerca
  • Icone facebook
  • Icone email
  • Icone impressora
AJUNTAMENT DE VACARISSES
Pau Casals, 17 - 08233 Vacarisses
Tel.: 93 835 90 02 - vacarisses@vacarisses.cat

Amb la col·laboració

Logo Diputació de Barcelona
© 2019 Tots els drets reservats