S'instal·len trampes per prevenir la processionària
L'ADF de Vacarisses està col·locant aquests dispositius en punts estratègics del municipi per reduir la reproducció de la plaga
Aquests dies s'estan instal·lant trampes de feromones en diversos punts de Vacarisses amb l'objectiu de prevenir la proliferació de la processionària del pi. Aquests dispositius atrauen els exemplars mascles, que hi queden capturats, fet que contribueix a reduir la reproducció de la plaga i, en conseqüència, a disminuir la formació de les característiques bosses als pins durant els propers mesos.
Les trampes s'estan col·locant en punts estratègics del municipi, especialment a l'entorn de parcs, escoles i altres espais, amb la voluntat de minimitzar els riscos que comporta la processionària tant per a les persones com per als animals de companyia. L'Ajuntament vol agrair la tasca de l'ADF de Vacarisses, qui s'ha encarregat de l'actuació.