Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Comunicació Notícies

L’Ajuntament de Vacarisses activa l’expedient electrònic

16 d'octubre de 2024


A partir de demà, tots els procediments administratius es faran per aquesta via

 

A partir de demà, tots els procediments administratius entre la ciutadania i l’Ajuntament de Vacarisses es faran via expedient electrònic. D’aquesta manera, es preveu agilitzar els tràmits, així com fomentar l’estalvi de paper, millorar la transparència i facilitar l’accés a la informació.

 

Tanmateix, els tràmits es podran realitzar de forma presencial a les oficines de l’Ajuntament, on el personal s’encarregarà de digitalitzar els documents requerits per incorporar-los a l’expedient administratiu electrònic. Aquest es forma mitjançant l’agregació ordenada dels diversos documents, proves, dictàmens, informes, acords, notificacions i altres diligències que s’hagin impulsat, i inclou un índex de tots els documents que conté. Un mateix document pot formar part de diferents expedients electrònics.



  • Ordinador. Autoria: LUNEMax
  • Icone facebook
  • Icone email
  • Icone impressora
AJUNTAMENT DE VACARISSES
Pau Casals, 17 - 08233 Vacarisses
Tel.: 93 835 90 02 - vacarisses@vacarisses.cat

Amb la col·laboració

Logo Diputació de Barcelona
© 2019 Tots els drets reservats