Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Comunicació Notícies

Reparació del dipòsit d’aigua de Can Serra

15 de juny de 2020


Durant el mes que es preveu que durin les tasques, s’instal·larà un annex de capacitat inferior i, per tant, es prega a la ciutadania fer un ús responsable de l’aigua

 

El passat divendres, es va detectar l’esfondrament d’una part del sostre del dipòsit d’aigua de capçalera de Can Serra. Per poder seguir abastant la urbanització, es va tapar la part esfondrada provisionalment. A més, s’han mantingut els controls diaris de qualitat de l’aigua i una empresa externa ha confirmat aquests paràmetres.

 

Entre demà i dimecres, s’instal·larà un dipòsit annex provisional per garantir el subministrament d’aigua a tot el nucli habitat de Can Serra, per tal de poder reparar el dipòsit afectat. Les tasques es preveu que durin un mes.

 

El dipòsit provisional té una capacitat d’aigua molt menor, de manera que l’Ajuntament de Vacarisses prega a la ciutadania fer un consum responsable d’aigua. Per aquest motiu, està totalment prohibit omplir piscines amb l’aigua de la xarxa de subministrament i s’està valorant la possibilitat de fer restriccions per garantir l’abastiment a totes les llars mentre duri la reparació del dipòsit.



  • Aigua
  • Icone facebook
  • Icone email
  • Icone impressora
AJUNTAMENT DE VACARISSES
Pau Casals, 17 - 08233 Vacarisses
Tel.: 93 835 90 02 - vacarisses@vacarisses.cat

Amb la col·laboració

Logo Diputació de Barcelona
© 2019 Tots els drets reservats