7 de desembre de 2020
L’Ajuntament està estudiant l’ús d’instal·lacions ubicades en terrenys no municipals per desmantellar-les o repensar-ne la funció, mentre que la resta es renovaran
Des de fa uns dies, l’Ajuntament de Vacarisses ha iniciat la retirada d’alguns parcs infantils per trobar-se en terrenys no municipals. L’equip de govern no entén perquè, al seu moment, aquestes instal·lacions es van ubicar en espais de què l’Ajuntament no és titular, cometent, per tant, una irregularitat.
Fa un temps, es va retirar el parc situat a la Font de l’Orpina i els següents seran els de la Plaça Catalunya i La Farinera. Mentrestant, l’Ajuntament està estudiant l’ús de la resta de parcs en la mateixa situació irregular per valorar desmantellar-los o repensar-ne la funció.
Un cop realitzada aquesta anàlisi, l’Ajuntament pretén potenciar i renovar els parcs infantils municipals. Precisament, els pressupostos de 2021 inclouen una partida de 55.000 euros per a aquestes actuacions.