Voltem pel món... aquest divendres al Brasil

Dijous, 6 de juny de 2013
País de samba, de carnaval, de futbol, de grans diferències socials... aquest divendres, dia 7, serà Brasil al Punt de Vol dins de l'edició d'enguany del Voltem pel món


La tarda i nit del proper divendres, 7 de juny, el Voltem pel món s’instal·la al Punt de Vol per apropar el poble brasiler als vacarissencs i vacarissenques. L’any passat el Voltem pel món es va fixar en el món i la cultura mexicana, altres anys havia estat el torn del Tibet, Palestina, el Sàhara... Com és habitual, la gastronomia, la dansa, la música... seran les eines per apropar-se a aquesta país de l'Amèrica del Sud, juntament amb una xerrada per fer un retrat de la situació sociopolítica del país.


La vetllada començarà a les 6 de la tarda, amb tallers de capoeira i cuina brasilera. Les inscripcions als tallers de la tarda es poden fer fins aquella mateixa tarda, al Punt de Vol, o bé al correu puntdevol@vacarisses.cat. Els tallers són gratuïts.


Després dels tallers serà el moment de fer un repàs a la situació social i política del país centreamericà amb un retrat de la situació sociopolítica del país. A partir de les 9 del vespre començarà el sopar, a la terrassa del Punt de Vol, amb un menú tradicional del país. I després del sopar... no hi faltarà música, per descomptat, amb exhibició de capoeira i caipirinhes. El preu del tiquet pel sopar és de 5 euros, i els tiquets es poden aconseguir al Punt de Vol (de dimarts a divendres, de 17 a 21h, puntdevol@vacarisses.cat).


Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:43