Vacarisses, un escenari de llibre
La periodista Gemma Ruiz ha publicat la seva primera novel·la, 'Argelagues', ambientada en diferents municipis del Vallès
Â
La periodista sabadellenca Gemma Ruiz acaba de treure a la llum la seva primera novel·la. Sota el tÃtol d'Argelagues, està protagonitzada per tres dones de diverses generacions que lluiten, al llarg del segle XX, per obrir-se camà en el món laboral de les fà briques tèxtils del Vallès i per tirar endavant la famÃlia. En definitiva, uns fets i unes veus que reivindiquen el paper de la dona en l'evolució de la societat catalana del segle passat. I és que Argelagues és un relat èpic i emotiu sobre aquestes dones i també un homenatge que restava pendent.
Â
Una part dels orÃgens familiars de Ruiz es troben a Vacarisses i, per això, el municipi és un dels escenaris d'aquest llibre que recull la història de la seva besà via i les dues à vies. Precisament, el proper dijous, la periodista cultural de TV3 el presentarà a la Biblioteca El Castell.