Torna la Fira de Nadal, aquest dissabte

Dimecres, 15 de desembre de 2010

Si encara us queda algun regal per comprar, voleu alguna cosa especial per menjar aquests dies... una bona solució serà passar aquest dissabte per la Fira de Nadal de Vacarisses. La Fira arriba a la seva tercera edició, en un esforç conjunt entre la Regidoria de Cultura i la de Promoció Econòmica.


Aquest dissabte, 18 de desembre, la plaça Joan Bayà es tornarà a omplir de paradetes, que hi seran des de les 10 del matí i fins les 3 de la tarda. S’hi podrà trobar tota mena de productes: alimentaris, artesans, ecològics, joguines, roba, bijuteria, plantes... una iniciativa que ja ha tingut molt bona acollida en les altres dues edicions.


Intercanvi de plaques de cavaUna altra de les cites habituals d'aquestes dates és la Trobada d'intercanvi de plaques de cava, organitzada per la Colla Gegantera de Vacarisses. Arribant a la seva cinquena edició, hi podreu passar a fer intercanvis, o a fer el xafarder, el mateix dissabte dia 18, de 10 del matí a 2 del migdia, al Casal de la Gent Gran.



Darrera actualització: 27.03.2025 | 07:50