Sessions obertes de la Taula per la convivència
A través de la plataforma Zoom, es debatrà com i des d'on abordar els conflictes, i com i què cal regular en una ordenança de convivència
Â
Com ja anuncià vem el mes de setembre, l'Ajuntament es plantejava la necessitat de crear un espai de treball per concretar diferents actuacions que facilitessin la bona convivència basant-nos en el respecte entre les persones i els bens col·lectius. Inicialment, es va dissenyar un qüestionari per saber quines eren les percepcions i conèixer d'on partÃem. Difós durant el mes d'octubre, s'han rebut més de 300 respostes.
Â
Una vegada fet el buidatge, us presentem els resultats en un document que pretén ser una eina de treball a partir de la qual dissenyarem i organitzarem dues sessions obertes a tothom i que tindran lloc a través de la plataforma Zoom. La intenció és que aquestes trobades comptin amb una à mplia participació i representació de tots els sectors per plantejar-hi com i des d'on s'aborden els conflictes i com i què cal regular quan parlem de convivència.
Â
Per preparar les sessions, anirem publicant diferents materials en aquest mateix espai. Mentrestant, podeu ampliar la informació sobre aquest procés a la plataforma Decidim Vacarisses.
Â
Sessions
- Dimecres 2 de desembre, de les 18.30 a les 20 h: Com i des d'on abordem els conflictes?
- Dimecres 16 de desembre: Com i què cal regular en una ordenança de convivència?
Â
Enllaços Zoom
Â
Dimecres 2 de desembre
Podeu accedir a la sessió clicant aquest enllaç o mitjançant l'aplicació Zoom, indicant els identificadors següents:
- ID de la sessió: 919 3734 1692
- Codi accés : 616203
Dimecres 16 de desembre
Podeu accedir a la sessió clicant aquest enllaç o mitjançant l'aplicació Zoom, indicant els identificadors següents:
- ID de la sessió: 946 0965 6975
- Codi accés : 231101