S'acosta el Carnestoltes...

Divendres, 1 de febrer de 2013
Falta poc més d'una setmana per Carnestoltes, el proper dissabte dia 9 s'ha de tenir a punt la disfressa


El Rei Carnestoltes arribarà a Vacarisses el dissabte 9 i s'hi passejarà en una rua a partir de 2/4 de 6 de la tarda, sortint de la plaça Joan Bayà. El Rei de la disbauxa diu que arriba per donar-nos permís per passar-nos-ho bé sense limitacions.


La rua acabarà a La Fàbrica on hi haurà desfilada i concurs de disfresses. S'hi premiarà la millor disfressa individial (infantil i adult) i la millor comparsa. Les inscripcions es poden fer el mateix dia del concurs, a l'entrada.

Pots revisar les disfresses d'altres anys (2011, 2012) per agafar idees! Els premis són col·laboracions d'empreses locals: l'infantil és un val de 20€ per la compra de material escolar a l'estanc de Cal Perdet; els premis d'adulta són vals de 20€ per comprar a La Siona i al Forn Alavedra. La comparsa guanyadora s'endurà una panera.S'allarga la festa

El Carnestoltes s'allarga amb un sopar popular (5 euros), a partir de les 9 del vespre, a La Fàbrica. Tot seguit hi haurà música per a tothom, per celebrar la festa.


Tota la informació i com comprar els tiquets del sopar, al document adjunt. Hi col·laboren l'Associació de Joves, Diables de Vacarisses, el Club Esportiu Vacarisses i l'AMPA de l'Institut.
Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:42