Quico Barranco, de l'Associació Cultural Mare Terra: 'Actuo local, construeixo global'

Dilluns, 16 de juny de 2014

Entre el 21 i el 24 de juny, Castellnou del Bages acollirà Llavors per al Canvi, una trobada d'associacions i persones que aposten per una nova presa de consciència, davant l'actual context de crisi de valors. Ho organitza l'Associació Cultural Mare Terra, amb seu a Vacarisses, i per saber-ne més, hem entrevistat el seu fundador, Quico Barranco.

 

Quan va néixer l'Associació Cultural Mare Terra i amb quins objectius?

Va néixer el 1989, amb la visió de treballar amb activitats per a la salut global, l'horticultura vibracional ecològica i l'alimentació vegetariana.

 

La propera trobada del mes de juny, Llavors per al Canvi, en què consistirà?

És una trobada internacional, des de la societat civil, per a la presa de consciència en vuit àrees: espiritualitat, sobirania alimentària, educació, salut holística, habitatge saludable, economia, nova organització social i política, i música, arts i arts escèniques. I dins d'aquest marc de 4 dies, es realitzarà la 1a trobada d'intercanvi de llavors biològiques i un festival de meditació per a tots els éssers de l'univers.

 

Segons el tríptic de Llavors per al Canvi, hi convergiran 'col·lectius, entitats i persones que treballen en pro d'un nou funcionament social, un nou paradigma i una nova consciència'. En què es basen aquestes idees?

La base és un canvi global de les estructures de gestió de tots els recursos que genera la societat, des de l'òptica de la societat civil, sostenible i real.

 

Quins són els eixos de treball per aconseguir el canvi pel qual aposten?

L'eix fonamental és la presa de consciència des de la base d'actuo local, construeixo global.

Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:45