Primera derrota de la temporada del Club Korfbal Vacarisses
L’Assessoria Vallparadís ha estat el primer equip en derrotar el Vacarisses aquesta temporada (9-10). En el partit de diumenge passat s'esperava un alt nivell d'anotació per tots dos cantons, amb el record de la final de Copa encara fresc, però el partit es va jugar a marcador curt. Tant curt, que en els primers 30 minuts només es van fer vuit cistelles, quatre per cada banda.
El Vacarisses no es trobava acompanyat del seu encert habitual, i les opcions de cistella i els llançaments semblaven no voler entrar. La segona part va ser més moguda, i les alternances al marcador van ser constants. Tot i això, el marcador el dominava quasi sempre l’equip visitant.
A tretze minuts del final, els de Vacarisses van aconseguir posar-se per davant amb el 8 a 7. La resposta del seu rival va ser immediata, i amb una sèrie d’intercanvis de punts es va arribar a l’últim minut amb empat a nou. Llavors, un penal va donar la victòria al Vallparadís, que reafirma el seu segon lloc a la classificació de la lliga.