Ple al curs de manipulació d'aliments
Aquesta setmana s'ha fet la segona edició del curs de formació en manipulació d'aliments, que impulsa i organitza la Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament. La d'aquesta setmana ha estat la segona edició del curs aquest any i s'ha cobert totes les places en ambdues convocatòries, d'aquí la bona valoració que se'n fa per part de la regidoria.
El curs està destinat a tothom, persones aturades o amb feina, que estiguin interessades en obtenir el títol de manipulació d'aliments. Així, les persones que busquen feina poden ampliar el seu curriculum, mentre que les persones que ja en tenen, els pot interessar pel seu lloc de treball o per fer un canvi professional.
Els cursos consten d'una part teòrica, a més de l'examen per obtenir el certificat de manipulació d'aliments que, fins ara, han obtingut totes aquelles persones que s'hi han inscrit.