Parlem d'estalviar energia, amb grans i petits

Dimecres, 26 de juny de 2013

La 9a. edició de la Setmana de l'Energia es celebra del 25 al 28 de juny en el marc de la Setmana de l’Energia Sostenible Europea. L'Ajuntament de Vacarisses s'adhereix a aquesta campanya, que té per objectiu conscienciar a la ciutadania en millorar la gestió energètica i afavorir el canvi d'hàbits en el consum energètic.


Per això us proposem un seguit d’activitats adreçades a la ciutadania, també a través de jocs per als més petits.

Activitats dimecres 26 de juny, a La Fàbrica

  • Durant tot el matí, Juguem amb l'energia. A través del joc, els nens i nenes poden aprendre a fer un bon ús de l'energia en l'àmbit quotidià.
  • A les 6 de la tarda, Xerrada sobre consums energètics a la llar. L'estalvi energètic es pot començar amb els petits gestos a casa, dels quals no només se'n beneficia el medi ambient sinó també les nostres butxaques. Quins són aquells petits gestos que ens poden ajudar? Com podem utilitzar les millores tecnològiques per estalviar i mantenir el mateix confort? Esclarim conceptes i aprenem què està a les nostres mans.


Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:43