Nou servei d'assessorament per fer tràmits en línia
S'ofereix un dimecres al mes i cal inscriure's prèviament
L'Ajuntament de Vacarisses ha posat en marxa un nou servei d'assessorament individualitzat per fer tràmits en línia des del mòbil o l'ordinador. La finalitat és ajudar les persones amb dificultats per millorar la seva competència digital i aconseguir que puguin realitzar aquest tipus de tràmits de forma autònoma.
Aquest servei es durà a terme a la sala multimèdia de la biblioteca municipal El Castell, un dimecres al mes, en dues franges horàries: 12-13 h i 15-16 h. Cal inscriure-s'hi prèviament, trucant o enviant un Whatsapp al 662 94 70 78 o al correu electrònic agentcivicvacarisses@gmail.com
Les dates previstes per a aquest servei són les següents, que també es poden consultar a l'agenda:
- 22 de novembre
- 20 de desembre
- 24 de gener
- 21 de febrer
- 20 de març
- 24 d'abril
- 22 de maig
- 19 de juny