Nou servei d'assessorament per fer tràmits en línia

Divendres, 6 d’octubre de 2023

S'ofereix un dimecres al mes i cal inscriure's prèviament

 

L'Ajuntament de Vacarisses ha posat en marxa un nou servei d'assessorament individualitzat per fer tràmits en línia des del mòbil o l'ordinador. La finalitat és ajudar les persones amb dificultats per millorar la seva competència digital i aconseguir que puguin realitzar aquest tipus de tràmits de forma autònoma.

 

Aquest servei es durà a terme a la sala multimèdia de la biblioteca municipal El Castell, un dimecres al mes, en dues franges horàries: 12-13 h i 15-16 h. Cal inscriure-s'hi prèviament, trucant o enviant un Whatsapp al 662 94 70 78 o al correu electrònic agentcivicvacarisses@gmail.com

 

Les dates previstes per a aquest servei són les següents, que també es poden consultar a l'agenda:

  • 22 de novembre
  • 20 de desembre
  • 24 de gener
  • 21 de febrer
  • 20 de març
  • 24 d'abril
  • 22 de maig
  • 19 de juny
Darrera actualització: 1.04.2025 | 12:14