Neteja d'abocaments incontrolats al municipi
La Regidoria de Medi Ambient està duent a terme la neteja dels abocaments incontrolats que s'ha detectat a tot el terme municipal de Vacarisses.
Arran de les tasques de neteja forestal de franges i parcel·les municipals, es va descobrir alguns d'aquests abocaments que ara es procedeix a netejar. Aquests abocaments s'han sumat als que l'Ajuntament ja havia localitzat i, des del 28 de desmebre, dos operaris hi treballen en la netja. Els operaris estan contractats a través de Plans d'Ocupació, i estaran 3 mesos a jornada completa. S'està netejant els abocaments detectats i retirant la llenya que resta, en algun punt, de les neteges forestals que ja s'han dut a terme.
Durant aquests 3 mesos es netejarà també aquells abocaments que es detectin per part de Policia o Serveis Tècnics de l'Ajuntament, arreu del municipi.