Marta Álvarez: 'No descarto mai la possibilitat d'anar tenint noves idees i projectes'

Dilluns, 21 de setembre de 2015

Marta Álvarez ha estat alumna de l'Institut de Vacarisses. Fa uns mesos, el seu treball Viabilitat d'una empresa de mallots personalitzats va ser guardonat amb el segon premi de Treballs de Recerca que atorga l'Ajuntament de Vacarisses. La investigació també va quedar finalista de la categoria de Ciències Socials a la XV edició dels Premis als Treballs de recerca que es lliuren a Terrassa. Parlem amb l'autora perquè ens expliqui en què consisteix el seu treball i quines són les seves expectatives de futur.

 

Què hi podem trobar al teu treball?

Al meu treball de recerca, trobem els passos que s'han de tenir en compte per a l'elaboració d'un projecte empresarial, amb la finalitat de poder estudiar si serà econòmicament viable.

 

Per què vas escollir aquesta temàtica?

Des de ben petita, he volgut crear una empresa. En el moment d'escollir la temàtica del treball, no vaig dubtar en encaminar-lo cap al món dels negocis, ja que era un tema que em motivava realment.

 

El treball analitza la viabilitat de l'empresa Ualibi Dissenys. T'has basat en algun cas real o tens pensat fer realitat el projecte?

Ualibi Dissenys és una empresa totalment creada per mi durant el treball. La meva idea és poder dur a terme aquest projecte en un futur, però no descarto mai la possibilitat d'anar tenint noves idees i projectes.

 

Com vas viure el fet d'obtenir el segon premi de Treballs de Recerca de l'Ajuntament de Vacarisses?

Va ser una gran satisfacció, ja que el treball de recerca comporta molta constància i esforç. En veure que el treball amb què has estat treballant durant quasi dos anys obté un premi és tot un orgull.

 

També vas quedar finalista dels guardons atorgats a Terrassa'

Si, va ser tota una sorpresa, ja que no esperava que el meu treball quedés entre els dos finalistes dels Premis als Treballs de Recerca de Terrassa.

 

Fa tan sols uns dies, has iniciat una nova etapa com a estudiant. Quina branca has escollit?

Des de petita, tenia ben clar que m'encaminaria cap a la branca de Ciències Socials. Després de pensar en quin grau universitari encaixaria millor, vaig acabar decidint Economia.

 

Si t'imagines dintre de deu anys, on i com t'agradaria veure't?

M'agradaria poder tenir el meu propi negoci. Sinó, també m'agradaria poder treballar com a directora financera.

Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:41