Les activitats d'estiu conclouen amb novetats i èxit de participants
Un major ventall de disciplines per aprendre de forma amena i rècord de joves són el resultat de l'edició d'enguany
Â
Un any més, l'Ajuntament de Vacarisses ha organitzat les Activitats d'Estiu perquè els infants i el jovent del municipi poguessin gaudir d'un mes de juliol ben distret. Enguany, s'han fet tres grups: Casalets (de 8 mesos a 3 anys), Casals d'Estiu (de P3 a 5è) i Pack Jove (de 6è a 4rt d'ESO).
Â
Més diversitat d'activitats esportives i artÃstiques
Als Casals d'Estiu, hi ha hagut algunes novetats, com una major especialització i tècnica de les activitats que s'hi han practicat. I és que, en el marc dels Casals esportius (de 3r a 5è), s'ha obert el ventall al patinatge en lÃnia, el bà squet, el futbol sala i la piscina tècnica, i als Casals artÃstics (de 1r a 5è), s'han organitzat setmanes temà tiques sobre cinema, escultura i pintura, teatre, circ i dansa. Les valoracions rebudes han estat molt positives i, per tant, es continuarà treballant sobre aquesta base, amb l'objectiu que els nostres infants aprenguin disciplines diverses alhora que es diverteixen.
Â
Èxit de participants al Pack Jove
Aquesta edició del Pack Jove ha batut rècord de participants, omplint gairebé totes les places que s'oferien cada setmana. AixÃ, el jovent de Vacarisses ha pogut gaudir d'activitats lúdiques variades, com dues travesses i sortides a Illa Fantasia, el Tibidabo i el Canal OlÃmpic de Castelldefels. També s'han promogut els equipaments del municipi i s'ha fomentat la participació dels i les joves, a través de les assemblees celebrades cada dilluns, en què es podien decidir activitats complementà ries a les ja programades. A més, podien participar-hi joves de 6è a 4rt d'ESO, de manera que els futurs alumnes de l'Institut ja han pogut conèixer i compartir experiències amb els companys i companyes del proper curs. El Pack Jove es va cloure amb una festa final al Punt de Vol.