L'Ajuntament fa arribar una queixa formal a Correus
L’Ajuntament de Vacarisses ha pres mesures davant la ineficàcia del servei de Correus al municipi. Contínuament es registren retards i/o no arribada de la correspondència, cosa que ha generat múltiples queixes tant dels usuaris com del propi Ajuntament com a principal client de Correus. L’alcalde, Carles Canongia, i la regidora d’Obres i Serveis, Laura Sánchez, es van reunir el passat 12 de febrer amb el director de la Zona 5 de la Divisió de Correus, Manel Rey González, per trametre-li una queixa formal sobre les deficiències del servei a la població.
La celebració d’aquesta entrevista és un dels acords presos en l’últim ple municipal, en què tots els grups polítics van subscriure una moció per adoptar mesures davant d’aquestes anomalies en el funcionament del servei de Correus. La moció també incloïa fer arribar els acords presos al Gestor de Comptes, la Direcció de la Zona 5 de la Divisió de Correus i la Gerència de la Societat Estatal de Correos y Telégrafos, així com a l’Agència Catalana de Consum. En la reunió, l’alcalde i la regidora van exigir al representant de Correus que s’acabin els retards i la inoperància del servei; aquest es va comprometre a treballar per millorar el repartiment al municipi i a posar una persona que controli i supervisi el funcionament de l’oficina dos cops per setmana.
L’alcalde, Carles Canongia, va manifestar: “Som conscients que el municipi és molt dispers i el repartiment no és fàcil, però la situació actual és insostenible.” Les deficiències en el servei perjudiquen també l’Ajuntament, ja que les trameses no arriben als ciutadans en el termini esperat i això causa dificultats en la comunicació.
Què podem fer quan les cartes no ens arriben?
El servei de correspondència depèn exclusivament de Correus. Podeu fer arribar les queixes a:
- Correus: formulari de queixa a través d'Internet, o bé al telèfon d’atenció al client: 902 197 197
- Servei de Consum: podeu dirigir-vos a l’Oficina mòbil de consum (ens visita el proper 11 de març) o bé a l’àrea de serveis a les persones de l’Ajuntament, que tramita les queixes (tel. 93 835 90 02 extensió 250).