L'Ajuntament de Vacarisses participa a l'11ª Jornada tècnica per a les empreses i serveis d'aigua de Catalunya

Dimecres, 21 d’octubre de 2015

Ahir, el Centre Cultural de Terrassa va acollir la jornada tècnica que, cada any, organitza l'Agrupació de Serveis d'Aigua de Catalunya (ASAC). Sota el títol Valor social i tecnologia, hi va assistir la regidora d'Obres i Serveis de l'Ajuntament de Vacarisses, Laura Sánchez.

 

L'onzena edició de la jornada va constar d'un primer bloc sobre la visió dels usuaris i els gestors dels serveis d'aigua i sobre les noves exigències del sistemes de drenatge urbà, arran de l'RD 1290/2012. En un segon bloc tecnològic, es van presentar diverses experiències d'empreses i ajuntaments, quant a solucions, eines i dispositius per millorar els serveis i la gestió de l'aigua a partir de les noves tecnologies.

 

La regidora vacarissenca considera 'molt interessant que els responsables polítics assisteixin a aquestes jornades tècniques, ja que aporten idees i solucions i obren un món de possibilitats'. Sánchez afegeix: 'L'Ajuntament de Vacarisses és gestor del servei d'aigua al nostre municipi i necessita implementar millores considerables per tal d'oferir una major qualitat del servei i, a la vegada, reduir el dèficit que tenim'.

Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:40