L'Agència Catalana de Residus assegura que l'abocador ha esgotat la seva capacitat
L'Ajuntament de Vacarisses farà seguiment de la situació, ja que el grup Hera considera que encara resten uns pocs milers de tones
Â
Ahir, l'alcalde de Vacarisses, Antoni Masana Ubach, i el regidor d'Acció Climà tica, Aitor Piqueras Rodes, es van reunir amb el director de l'Agència Catalana de Residus (ACR), Isaac Peraire Soler, i membres del seu equip tècnic, i el CEO del grup Hera, Joan Griñó, per conèixer l'estat actual de l'abocador de Coll Cardús. Segons l'ACR, les dues cel·les ja han sobrepassat la capacitat mà xima de tones, considerant, per tant, que la instal·lació està esgotada. En canvi, des del grup Hera, s'assegura que encara resten uns pocs milers de tones, consideració que allargaria la vida de l'abocador uns mesos més.
Â
Davant d'això, l'Ajuntament de Vacarisses ha demanat a l'ACR desencallar la situació i realitzar les accions necessà ries per clausurar l'abocador de Coll Cardús. Per tal de fer-ne seguiment i aclarir-ho, ja s'ha sol·licitat una nova reunió entre totes les parts implicades.