La Policia Local de Vacarisses intervé 20 quilos d'haixix i 3 de marihuana
Van localitzar-los al juliol, en paquets a l'interior del maleter d'un vehicle que conduïa un home resident a Barcelona
Â
El passat 12 de juliol, una patrulla de la Policia Local de Vacarisses que efectuava un servei de vigilà ncia i prevenció per la urbanització de Torreblanca II, va detectar un vehicle efectuant un avançament brusc i perillós, de manera que van ordenar al conductor que l'aturés. En vista dels obstacles idiomà tics amb què l'home s'excusava, la manca de respostes sobre el seu pas per Vacarisses i les contradiccions sobre la seva residència, aixà com l'actitud neguitosa que mostrava, els agents van procedir a realitzar un escorcoll del vehicle.
Â
Segons l'informe policial, a l'interior del maleter, hi havia una caixa de cartró que contenia diversos paquets precintats amb cinta adhesiva, tots d'igual dimensió i amb olor a haixix, i una bossa de viatge amb una altra bossa metà l·lica a l'interior, que duia 8 bosses amb cabdells de marihuana. Davant la possibilitat de tractar-se d'un delicte contra la salut pública, es va procedir a la detenció del conductor, de nacionalitat sèrbia i resident a Barcelona. Tot seguit, la patrulla local va demanar suport als Mossos d'Esquadra de Terrassa, que van traslladar el detingut, el vehicle i les substà ncies intervingudes a la comissaria per analitzar-les.
Â
L'informe conclou que el material intervingut consta d'uns 20 kilograms d'haixix, amagats en 20 paquets de 12x12x8 centÃmetres, aproximadament, i més de 3 kilograms de marihuana.