La memòria històrica i la igualtat a Vacarisses

Dijous, 18 de gener de 2018

S'inicien dos projectes que pretenen tractar, d'una banda, el paper de la dona a través de 5 generacions de vacarissanes i, de l'altra, l'evolució de Vacarisses des dels anys 60

 

Ahir, van començar les sessions per elaborar dos projectes sobre Vacarisses: memòria històrica i igualtat, duts a terme per part de les regidories de Cultura i Polítiques d'Igualtat i LGTBI, respectivament. Les sessions continuaran avui i durant la primera quinzena de febrer.

 

Al treball sobre igualtat, participaran 5 generacions de dones vacarissanes. Es preveu presentar el resultat el proper 8 de març, en el marc dels actes pel Dia Internacional de la Dona.

 

El projecte de memòria històrica és la continuació d'un treball realitzat fa 7 anys i que arribava fins als anys 60 del segle passat. Ara, aquest serà el punt de partida per analitzar tot el període de la Transició, el creixement de Vacarisses, etc. Més endavant, s'informarà sobre la data de presentació d'aquest projecte.

Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:57