Exposició del Projecte de connexió vial entre els nuclis habitats de Vacarisses

Dimarts, 5 d’abril de 2011

El dimarts dia 5 d’abril es va fer l’exposició del Projecte de connexió vial entre els diversos nuclis habitats del municipi. Fins el 3 de maig estarà en procés d'exposició pública i, a més, queda obert a suggeriments i aportacions de veïns, que podeu adreçar a poum@vacarisses.cat. Podeu consultrar el projecte als següents enllaços: fase 1, fase 2 i annex.

 

Els sectors perifèrics o annexes al nucli es troben immersos dins les dinàmiques urbanes, però sovint, aquests tenen mancances pel que fa a la connexió amb el centre urbà (i altres urbanitzacions) i els serveis, generant problemes de mobilitat com la dependència del vehicle o de cohesió social. Algunes infraestructures com ara la carretera C-58 o l’autopista C-16 i la línia ferroviària dificulten la mobilitat a nivell intern dins el municipi.

 


Amb aquest treball es posa de manifest que la connexió a través d’una xarxa de camins és el punt de partida de cara a la creació i potenciació d’uns eixos vials que connectin al llarg del terme municipal els diferents sectors, alhora que permetin millorar l’accés als serveis.



Darrera actualització: 27.03.2025 | 07:50