El Vallès Occidental estrena imatge de promoció turística
Vacarisses apareix en una nova publicació innovadora, adreçada al turisme de proximitat
El Vallès Occidental compta amb una nova imatge que l'identifica com a territori i que dóna el tret de sortida a una nova etapa en les polítiques de promoció turística. La imatge de Viu el Vallès és molt vivencial, moderna i propera, i vol ser un nexe de connexió amb el territori, que augmenti el sentiment de pertinença entre la població i que promocioni els molts atractius de la comarca.
La presentació de la nova marca es va fer dilluns al CD Terrassa Hockey Matadepera, amb la presència de representants polítics i personal tècnic dels ajuntaments de la comarca, així com d'empreses del sector. De Vacarisses, van assistir-hi l'alcalde, Antoni Masana, i la regidora de Turisme, Olga Serra.
3 eixos estratègics
Els eixos estratègics amb què es treballarà són: el turisme de proximitat, el turisme esportiu i el turisme de reunions. Paral·lelament, també es treballarà amb la gastronomia i la cultura, així com amb el turisme accessible.
Nous materials i nova guia per al turisme de proximitat
A més a més, s'estrenen materials de promoció turística: els manuals professionals de turisme esportiu, reunions i coneixement, i turisme escolar. També s'ha fet una nova edició de la guia Vallès, traduïda a diferents idiomes, i una publicació innovadora, pensada per al turisme de proximitat, que porta per títol Tria la teva aventura turística. Les viles més petites del Vallès Occidental i on trobareu Vacarisses.