El Vallès Occidental estrena imatge de promoció turística

Dijous, 14 de juliol de 2016

Vacarisses apareix en una nova publicació innovadora, adreçada al turisme de proximitat

 

El Vallès Occidental compta amb una nova imatge que l'identifica com a territori i que dóna el tret de sortida a una nova etapa en les polítiques de promoció turística. La imatge de Viu el Vallès és molt vivencial, moderna i propera, i vol ser un nexe de connexió amb el territori, que augmenti el sentiment de pertinença entre la població i que promocioni els molts atractius de la comarca.

 

La presentació de la nova marca es va fer dilluns al CD Terrassa Hockey Matadepera, amb la presència de representants polítics i personal tècnic dels ajuntaments de la comarca, així com d'empreses del sector. De Vacarisses, van assistir-hi l'alcalde, Antoni Masana, i la regidora de Turisme, Olga Serra.

 

3 eixos estratègics

Els eixos estratègics amb què es treballarà són: el turisme de proximitat, el turisme esportiu i el turisme de reunions. Paral·lelament, també es treballarà amb la gastronomia i la cultura, així com amb el turisme accessible.

 

Nous materials i nova guia per al turisme de proximitat

A més a més, s'estrenen materials de promoció turística: els manuals professionals de turisme esportiu, reunions i coneixement, i turisme escolar. També s'ha fet una nova edició de la guia Vallès, traduïda a diferents idiomes, i una publicació innovadora, pensada per al turisme de proximitat, que porta per títol Tria la teva aventura turística. Les viles més petites del Vallès Occidental i on trobareu Vacarisses.

Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:55