El delegat territorial del govern de la Generalitat visita Vacarisses
Fernando Brea s'ha reunit amb l'equip de govern, ha signat al llibre d'honor de l'Ajuntament i ha recorregut el Castell de Vacarisses
Â
El delegat del govern de la Generalitat a Barcelona, Fernando Brea, ha visitat aquest matà Vacarisses. A l'Ajuntament del municipi, s'ha reunit amb l'equip de govern, que li ha transmès les diferents problemà tiques del lloc. Entre altres aspectes, s'han tractat els difÃcils accessos a la C-58, els ajuts a les escoles bressol i la situació del terme municipal en general i de les seves urbanitzacions.
Â
Brea ha destacat la importà ncia que el govern vagi al territori per coordinar l'acció amb els ens municipals i que se'ls pugui donar una resposta rà pida. A més, ha assegurat que, per part de la Generalitat, "es pagarà allò que està compromès amb l'Ajuntament".
Â
Pel que fa a la impressió que s'ha endut de Vacarisses, el delegat ha considerat que "està ben governat i això es nota parlant amb l'equip de govern, que té passió pel municipi i per fer les coses bé".
Â
Després de signar al llibre d'honor de l'Ajuntament, Brea ha visitat els diferents espais que acull el Castell de Vacarisses. "És un equipament molt ben endreçat i molt útil per a la comunitat", ha expressat.
Â