Dona sang el proper diumenge!

Dilluns, 9 d’octubre de 2023

Per poder mantenir les reserves en un estat òptim, s'espera que prop de 40 persones acudeixin a la cita al Casal de la Gent Gran

 

El proper diumenge es posa en marxa una nova campanya de donació de sang a Vacarisses. Per poder mantenir les reserves en un estat òptim, s'espera que prop de 40 persones acudeixin a la cita al Casal de la Gent Gran. I és que cada dia fan falta 1.000 donacions de sang per atendre les necessitats dels pacients.

 

Les persones menors de 40 anys també poden apuntar-se al Registre de Donants de Moll d'Os, a través d'una mostra de sang. Per fer-ho, només cal avisar l'equip professional del Banc de Sang que hi hagi a la campanya. Cal que més joves s'hi registrin per augmentar les possibilitats de trasplantament en pacients amb leucèmia. Cada any, 5.000 persones són diagnosticades amb aquesta malaltia a l'Estat espanyol i el trasplantament de medul·la òssia és l'única esperança per a moltes persones amb leucèmia i altres malalties de la sang.

 

Qui haig realitzat un viatge, pot consultar prèviament aquest enllaç per comprovar si hi ha algun impediment per donar sang un cop s'ha tornat.

Darrera actualització: 1.04.2025 | 12:14