Curs de gestió i organització del temps, per a dones
L'Ajuntament oferirà un curs de gestió i organització del temps destinat a dones del municipi, a través del Consell Comarcal del Vallès Occidental i dins el Pla de polítiques de dones. Serà el proper dilluns dia 19 al matí.
L'objectiu del curs és treballar noves formes d’organització del temps i el concepte de co-responsabilitat, oferir noves formes d’organització i usos del temps. També pretén oferir un punt de vista diferent, veient la crisi com a una oportunitat de millora per introduir canvis tan a nivell personal com professional. La sessió està dirigit només a dones, per que l’Institut català de les Dones (ICD) només oferta aquestes sessions a dones, però s’intenta que el taller sigui proactiu i poder transmetre el concepte de coresponsabilitat amb els homes.
Encara hi ha places; les dones que hi estiguin interessades s'han d'adreçar a la Borsa de treball o a polítiques d'igualtat de l'Ajuntament de Vacarisses.
El curs és subvencionat per l'Institut Català de les Dones.