Conveni a tres bandes per l'abastament d'aigua potable a La Farinera
El conveni l’han signat els alcaldes de Vacarisses, Castellbell i el Vilar i Rellinars, ja que la zona de La Farinera afecta els tres termes municipals
El conveni el van signar, aquesta setmana, a tres bandes l’alcalde de Vacarisses, Salvador Boada i Guà rdia, l’alcaldessa de Castellbell i el Vilar, Montserrat Badia i Moreno, i l’alcalde de Rellinars, Albert Ferrer i MartÃnez, ja que la urbanització La Farinera afecta els à mbits territorials dels tres termes municipals.
Fins ara, el servei d’abastament domiciliari d’aigua potable a la urbanització de La Farinera era gestionat per l’Associació de Propietaris de la zona. L’Associació, en assemblea general, havia decidit cedir la gestió de l’abastament d’aigua potable als domicilis a l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar, que aixà ho va acceptar en Ple, posteriorment. L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar, doncs, passa a prestar el servei al seu terme i, per motius tècnics i de conveniència, també en els à mbits territorials de la utbanització dels municipis de Vacarisses i Rellinars. Cal tenir en compte que les instal·lacions de captació i distribució d’aigua potable, aixà com els elements accessoris, es troben repartits fÃsicament entre els tres termes municipals.
El document, signat aquesta setmana a Vacarisses, formalitza el conveni de cooperació entre els tres Ajuntaments per la prestació, per part de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar, pel servei, aixà com les actuacions accessòries que hi siguin necessà ries.