Cloenda Lectofaraons II
Després de la representació d'una llegenda egÃpcia, es van lliurar els diplomes i altres obsequis als petits lectors i lectores
Â
A principis de curs, la Biblioteca El Castell va engegar la segona edició de Lectofaraons, un programa per fomentar la lectura entre els infants. Durant aquest primer trimestre escolar, una cinquantena de nens i nenes ha llegit 10 llibres i la recompensa ha estat un gran festa de cloenda.
Â
El públic assistent va poder gaudir de la llegenda egÃpcia El prÃncep condemnat, a cà rrec de Gesta Regnorum. Tot seguit, el regidor de Cultura de l'Ajuntament de Vacarisses, Pere Casas; el director de la Biblioteca El Castell, Samuel López, i el coordinador d'activitats del Museu de Montserrat, Esteve Serres, van lliurar els diplomes als lectofaraons.
Â
A més, des del Museu de Montserrat, es va obsequiar tots els lectors i lectores amb un interessant llibret d'activitats infantils sobre Montserrat i quatre entrades per a tota la famÃlia. Des de la Regidoria de Cultura i la Biblioteca El Castell, es vol donar les grà cies als museus que cada any col·laboren amb l'equipament per fer possible que la lectura i la cultura estiguin tan presents al nostre municipi.