Cinquè any de la Festa de La Marató a Vacarisses, aquest cap de setmana

Dimarts, 13 de desembre de 2011

Dissabte i diumenge l’AMPA del l’Escola Font de l’Orpina organitza la cinquena edició la Festa de La Marató de TV3, una festa lúdica i familiar per recaptar diners per la causa solidària de La Marató


La cita tornarà a ser al Poliesportiu Municipal, amb el suport de l’Ajuntament, i amb la col·laboració d’entitats, empreses i particulars de la vila, així com de fora de Vacarisses


Per la regeneració i transplantament d’òrgans i teixits, aquest és el lema de La Marató de TV3 d’enguany, que tornarà a comptar amb la col·laboració dels vacarissencs i vacarissenques. Torna la Festa de La Marató de Vacarisses, que ja arriba a la seva cinquena edició. L’AMPA de l’escola Font de l’Orpina ha tornat a comptar amb el suport de l’Ajuntament i la col·laboració d’entitats, associacions, empreses i particulars de la vila per organitzar i elaborar el programa de la V Festa de la Marató de TV3 a Vacarisses: 17 i 18 de desembre, al Poliesportiu Municipal de Vacarisses i exteriors.


Un cap de setmana que són dues jornades popular amb tota mena d’activitats per recollir fons per aquesta causa solidària. El dissabte hi haurà trobada i intercanvi de plaques de cava, activitats esportives, melé de petanca, quinto de Nadal i un concert per tancar el primer dia de Festa. Aquest any, a més, s’hi huma la iniciativa del Casal de la Gent Gran, que han preparat una tarda solidària amb berenar i música, al Casal.


El plat fort arriba el diumenge amb més d’una trentena de propostes, repartides entre el matí i la tarda, a l’interior del Poliesportiu Municipal i a fora, al camp de futbol. Les activitats estan especialment pensades pel públic familiar: esports, actuacions, tallers, música… i moltes sorpreses. Entre altres propostes, es muntarà l’Skate park, es podrà fer pràctiques de tir amb arc i, com en edicions anteriors, pujar als cotxes de la Policia i els Bombers. També hi ha propostes més quietes, com el campionat d’Scrabble o tallers. I exhibicions de ball, tòmbola, karaoke, música... i una botifarrada popular per dinar, amb brou i pa amb tomàquet. Podeu consultar totes les propostes al tríptic de la V Festa de La Marató de TV3.


Per poder participar a les activitats de diumenge, el preu del donatiu-entrada solidària serà de 5 euros per als nens i nenes, i gratuït pels adults, tot i que hi haurà urnes perquè tothom pugui fer el seu donatiu per La Marató.



Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:41