Cicle de teatre radiat a Vacarisses RÃ dio
La nova graella de Vacarisses Rà dio, que s'estrenarà la setmana vinent, inclourà un cicle de teatre radiat. El Grup de Teatre Jove de Vacarisses, sota el guiatge de Teresa Cima, ha enregistrat les peces Adreça desconeguda, de Kressman Taylor, i Un dels últims vespres de carnaval, de Carlo Goldoni.
Â
La primera obra que s'emetrà és Adreça desconeguda, 'una obra visionà ria, incisiva i de desenllaç imprevisible; el senyal més estremidor contra el nazisme. Una història escrita sense complaença ni demagògia, que descriu la tragèdia Ãntima i col·lectiva de l'Alemanya nazi', tal com resumeix la contraportada del llibre de Taylor. Escrit en format epistolar, recull la correspondència mantinguda entre dos amics i socis: Max Einstein, un jueu que viu als Estats Units, i Martin Schulse, que decideix tornar a casa seva, Alemanya.
Â
A Vacarisses Rà dio, la interpreten Santi Torruella, en el paper de Max, i Joan Flotats, en el de Martin. Les introduccions són de Jana Flotats i Natà lia Prats.