Canvi d'horari a la Biblioteca

Dimarts, 14 de febrer de 2012

Recordeu que, a partir de demà dimecres 15 s’aplicarà el canvi d’horaris per una millora del servei


Els canvis seran principalment els matins i no afecten al total d’hores d’atenció al públic


A partir de dimecres dia 15 la Biblioteca El Castell començarà a funcionar amb el nou horari. Els canvis afecten principalment els dimecres (que no obriran al matí) i els dissabtes (que també s’obriran en horari d’estiu ).


El nou horari es fa per millorar el servei i optimitzar-lo d’acord amb la demanda i afluència d’usuaris. Així, a partir del proper dia 15, doncs, la Biblioteca El Castell tancarà els dimecres al matí i ampliarà entre 15 i 30 minuts l’horari de tarda:


  • Dilluns, dimarts, dijous i divendres: 15 a 20.15h
  • Dimecres: 15 a 20.30h
  • Dissabte: 10 a 13.30h


Això serà fins el juny, que comença l’horari d’estiu. En aquest cas, la Biblioteca també tancarà els matins de dimecres i ampliarà una estona l’horari cada tarda però, a més, obrirà les portes el dissabte al matí. Així, l’horari serà el següent:


  • Dilluns: 15.30 a 20.30h
  • Dimarts a divendres: 15.30 a 20.45h
  • Dissabte: 10 a 14h


Amb aquestes modificacions no s’altera les hores d’obertura al públic, però sí que es redistribueixen per millorar el servei i l’atenció.

Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:41