Aquest dijous ens visita l'Oficina mòbil de Consum

Dimecres, 28 de gener de 2009

 

Les queixes, els dubtes i els problemes sobre qualsevol tema relacionat amb el consum es poden resoldre a l’Oficina mòbil que s’instal•larà aquest dijous al matí davant de La Fàbrica, de 10:30 a 1 del migdia.

 

Per exemple, si tenim problemes amb l’empresa de telefonia, si ens fan pagar la reparació d’un electrodomèstic que està en garantia, o bé ens trobem que el cost real d’unes obres no s’ajusta al pressupost que ens van fer, ens podem adreçar a l’Oficina, on ens assessoraran i ens informaran de quines accions podem emprendre per resoldre la situació.

 

A l’Oficina s'hi pot dirigir qualsevol consumidor que ho desitgi, per exposar dubtes de manera preventiva o bé queixes quan s’hagi produït un problema. Com a consumidors tenim drets i deures que hem de conèixer.

 

L’Oficina depèn del Servei de Consum de la Diputació de Barcelona i visita Vacarisses un cop al mes, aproximadament. Els dies que no és a Vacarisses, les queixes es poden adreçar a la Regidoria de Consum de l'Ajuntament.

 

 

Darrera actualització: 26.03.2025 | 08:18