Aprofitem prou bé el que cuinem?

Dijous, 25 d’octubre de 2012

El proper dia 17 de novembre intentarem respondre aquesta i altres preguntes al Curs de cuina d'aprofitament


Organitzat per la Regidoria de Medi Ambient, els objectius del curs són conèixer receptes contra el malbaratament alimentari, i aprofitar els aliments que sovint acaben a la brossa. D'aquesta manera tindrem eines per evitar llençar allò que no ens mengem i, a més, evitarem llençar allò que creiem que s'ha fet malbé i rebutgem perquè ho considerem 'no consumible'.


El curs es farà de 10 a 12 del matí a l'Escola Font de l'Orpina. Com que ja serem a mitjans de novembre, el curs es dedicarà especialment a les receptes nadalenques: s'hi explicarà receptes de cuina d'aprofitament, s'hi donarà consells sobre la conserva de productes o l'aprofitament de parts d'aliments... Moltes, per exemple, s'acaben llençant a les escombraries i es podríen utilitzar per fer guarnicions, aperitius o aromatitzar plats.


Cal inscripció per assistir al curs, ja que les places són limitades (fins a 25 persones). Si hi esteu interessats, les inscripcions són al Departament de Medi Ambient de l'Ajuntament o per telèfon al 93 835 9002 (extensió 330).


Curs de compostatge

El mateix dia 17 de novembre, de 12 a 13h, la Regidoria de Medi Ambient organitza també un nou curs de compostatge casolà. Com sempre, el curs és obert a tothom que en vulgui aprendre o millorar.


Com en el curs de cuina, per inscriure's cal posar-se en contacte amb el Departament de Medi Ambient de l'Ajuntament.



Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:42