Reunió amb el director dels Serveis Territorials de la Generalitat

Divendres, 9 de gener de 2026

S’hi han tractat diversos temes, com l’estat de la connexió en alta d’aigua, el Pla de Barris i els problemes de potència elèctrica d’alguns nuclis habitats

Una part de l’equip de govern s’ha reunit avui amb el director dels Serveis Territorials d’Administració Local a Barcelona de la Generalitat, David Agustí Belart. Un dels temes que s’hi han tractat ha estat el punt en què es troba el projecte de connexió en alta per portar aigua des de Viladecavalls i quin és el calendari d’actuacions previst.

També se li ha preguntat per la propera convocatòria del Pla de Barris, prevista a l’abril, per tal d’analitzar si l’Ajuntament de Vacarisses s’hi podria acollir. Els principals objectius d’aquest pla són reduir les desigualtats territorials i socials, millorar les condicions de vida i garantir l’accés equitatiu a serveis bàsics i habitatge digne.

A més, se li ha traslladat la problemàtica que alguns nuclis habitats pateixen amb la potència elèctrica, per sota del voltatge contractat, així com l’estat deficient del cablejat de Telefónica. Tot i les peticions de l’Ajuntament, no s’ha rebut cap resposta des de l’empresa i s’ha demanat ajuda a la Generalitat per agilitzar els tràmits.

Darrera actualització: 9.01.2026 | 15:52