50% de descompte en el microxip per als animals domèstics

Dimarts, 12 de maig de 2009

Cada any gats i gossos són extraviats pels seus propietaris, malauradament molts d’ells troben la mort perduts i desorientats pels nostres carrers. Identificar amb el microxip l'animal i inscriure'l en el cens municipal d'animals de companyia és imprescindible per evitar la seva pèrdua.

Per això dins la campanya censal 2009, l'Ajuntament de Vacarisses, en col·laboració amb els veterinaris del municipi afavorirà la identificació dels animals oferint el cens gratuït i el microxip amb un 50% de descompte.

Caldrà que us adreceu a l’Ajuntament, on es comprovaran les vostres dades i us facilitaran tota la informació. En cas de que el propietari no resideixi al municipi però l'animal si, caldrà el rebut de l'IBI de la propietat on es trobi l'animal.

Per més informació, consulteu el tríptic adjunt.

Darrera actualització: 26.03.2025 | 08:18