Formulari de queixes i dubtes sobre el cobrament de la taxa justa comarcal

Divendres, 31 d’octubre de 2025

L’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania un formulari per canalitzar queixes o consultes relacionades amb el cobrament de la taxa justa comarcal corresponent al període entre l’1 de gener i el 31 de maig de 2025.

Com fer el tràmit (obligatori via instància genèrica)

  • Opció A: en línia (recomanat)
  1. Accediu a la instància genèrica.
  2. Adjunteu el formulari emplenat i, si és necessari, altra documentació de suport (rebut, notificació, etc.).
  3. Envieu la sol·licitud i guardeu el justificant de registre.
  • Opció B: presencialment, a l'OAC

El personal us ajudarà a generar la instància genèrica i adjuntar el formulari.

Important! Sense la presentació d’una instància genèrica amb el formulari adjunt, la queixa o consulta no podrà ser tramitada.

Qui ho pot demanar

Qualsevol titular o representant amb autorització que hagi estat afectat/ada pel cobrament de la taxa justa del període indicat.

Un cop presentada, què passa?

L’Ajuntament de Vacarisses trametrà la vostra sol·licitud a l’òrgan gestor competent. Un cop fetes les verificacions pertinents, el Consell Comarcal del Vallès Occidental (CCVOC) respondrà les queixes rebudes.

Darrera actualització: 31.10.2025 | 11:34