Formulari de queixes i dubtes sobre el cobrament de la taxa justa comarcal
L’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania un formulari per canalitzar queixes o consultes relacionades amb el cobrament de la taxa justa comarcal corresponent al període entre l’1 de gener i el 31 de maig de 2025.
Com fer el tràmit (obligatori via instància genèrica)
- Opció A: en línia (recomanat)
- Accediu a la instància genèrica.
- Adjunteu el formulari emplenat i, si és necessari, altra documentació de suport (rebut, notificació, etc.).
- Envieu la sol·licitud i guardeu el justificant de registre.
- Opció B: presencialment, a l'OAC
El personal us ajudarà a generar la instància genèrica i adjuntar el formulari.
Important! Sense la presentació d’una instància genèrica amb el formulari adjunt, la queixa o consulta no podrà ser tramitada.
Qui ho pot demanar
Qualsevol titular o representant amb autorització que hagi estat afectat/ada pel cobrament de la taxa justa del període indicat.
Un cop presentada, què passa?
L’Ajuntament de Vacarisses trametrà la vostra sol·licitud a l’òrgan gestor competent. Un cop fetes les verificacions pertinents, el Consell Comarcal del Vallès Occidental (CCVOC) respondrà les queixes rebudes.