Subvencions per estudiar anglès

Es convoca l’atorgament de subvencions adreçades a infants i joves de 6 a 16 anys, que cursin estudis de 1r de primària a 4t d’ESO, per a l’estudi de l’anglès en horari extraescolar en centres d’idiomes autoritzats o cursos d’anglès organitzats per les AFA del municipi mitjançant la contractació d’un centre d’idiomes autoritzat durant el curs 2026-2027.

Quantia de la subvenció

L’import màxim fixat de subvenció serà de 360€ per curs d’anglès, entenent que el curs d’anglès ha de realitzar-se entre setembre de 2026 i juny de 2027, amb una durada mínima de 9 mesos.

Persones beneficiàries

Es podrà beneficiar de les subvencions l’alumnat empadronat a Vacarisses amb una antiguitat igual o superior a un any. La seva residència haurà de ser efectiva al municipi en el moment de sol·licitar l’ajut i ser mantinguda durant el curs escolar, i haurà de cursar estudis de primària o educació secundària obligatòria en el moment que s’obri la convocatòria.

Serà requisit previ a la sol·licitud de l’ajut que qui sigui responsable legal de l’alumna/e estigui al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Vacarisses.

La renda per càpita familiar no podrà superar els 18.000€.

Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds s’estableix del 28 de setembre al 15 d’octubre de 2026, per via electrònica o presencial, a l’OAC de l’Ajuntament.

Als documents adjunts, podeu consultar la documentació necessària que cal presentar.

Darrera actualització: 4.09.2026 | 16:39