Cita prèvia a les oficines de la Diputació
S'ha de sol·licitar des del seu web, amb l'objectiu de reduir els temps d'espera i gestionar els trà mits d'una manera més à gil
Â
Des de l'Organisme de Gestió Tributà ria de la Diputació de Barcelona, s'està impulsant l'administració electrònica, amb la finalitat de millorar el servei que presta de gestió i/o recaptació dels ingressos de dret pública de l'Ajuntament.
Â
D'una banda, s'han incorporat un conjunt de millores als trà mits del web perquè la ciutadania pugui relacionar-se electrònicament, sense haver de desplaçar-se a les oficines fÃsiques. En tots els casos, es garanteix el nivell de seguretat dels sistemes d'identificació i signatura necessaris per a cada tipologia de trà mit. Les millores més significatives són:
- Obtenció de duplicats de documents per pagar l'Impost sobre Béns Immobles (IBI), l'Impost sobre vehicles i les sancions de trà nsit.
- Presentació de sol·licituds: de fraccionament i ajornament, de devolució d'ingressos, de beneficis fiscals i qualsevol altre escrit.
- Presentació de recursos i al·legacions.
- Sol·licitud per rebre electrònicament les notificacions per part de persones fÃsiques i la comunicació dels mitjans d'avÃs en cas de persones jurÃdiques.
Cita prèvia
D'altra banda, les persones que prefereixen acudir a les oficines de la Diputació han de demanar cita prèvia, amb la finalitat de reduir els temps d'espera a les oficines, fet que permetrà gestionar els trà mits de manera més à gil i prestant un servei públic de qualitat. Els primers mesos, aquest nou servei tindrà un carà cter voluntari, amb vistes d'anar-lo implantar obligatòriament cap a començaments del proper exercici.