Cita prèvia a les oficines de la Diputació

Dijous, 9 de novembre de 2017

S'ha de sol·licitar des del seu web, amb l'objectiu de reduir els temps d'espera i gestionar els tràmits d'una manera més àgil

 

Des de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, s'està impulsant l'administració electrònica, amb la finalitat de millorar el servei que presta de gestió i/o recaptació dels ingressos de dret pública de l'Ajuntament.

 

D'una banda, s'han incorporat un conjunt de millores als tràmits del web perquè la ciutadania pugui relacionar-se electrònicament, sense haver de desplaçar-se a les oficines físiques. En tots els casos, es garanteix el nivell de seguretat dels sistemes d'identificació i signatura necessaris per a cada tipologia de tràmit. Les millores més significatives són:

  • Obtenció de duplicats de documents per pagar l'Impost sobre Béns Immobles (IBI), l'Impost sobre vehicles i les sancions de trànsit.
  • Presentació de sol·licituds: de fraccionament i ajornament, de devolució d'ingressos, de beneficis fiscals i qualsevol altre escrit.
  • Presentació de recursos i al·legacions.
  • Sol·licitud per rebre electrònicament les notificacions per part de persones físiques i la comunicació dels mitjans d'avís en cas de persones jurídiques.

Cita prèvia

D'altra banda, les persones que prefereixen acudir a les oficines de la Diputació han de demanar cita prèvia, amb la finalitat de reduir els temps d'espera a les oficines, fet que permetrà gestionar els tràmits de manera més àgil i prestant un servei públic de qualitat. Els primers mesos, aquest nou servei tindrà un caràcter voluntari, amb vistes d'anar-lo implantar obligatòriament cap a començaments del proper exercici.

Darrera actualització: 1.04.2025 | 10:56