Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Comunicació Informació d'interès

XXVIII Concurs de Fotografia de Vacarisses

6 de setembre de 2021


PERÍODE DE PRESENTACIÓ

Del dilluns 13 de setembre al dijous 7 d’octubre (ambdós inclosos), en horari de dilluns a divendres, de 8:30 a 14 h, i dilluns i dimecres, també de 16 a 18 h (a partir del 20 de setembre), a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).

 

PROCEDIMENT

Es podran presentar fotografies realitzades en qualsevol procediment, tant en blanc i negre com en color; ara bé, hauran de ser en format horitzontal/apaïsat; sinó, no seran acceptades.

Cada participant podrà presentar un màxim de 2 fotografies.

La mida de la imatge es mourà entre un màxim de 30x40 i un mínim de 18x24.

 

TEMA

El tema serà Vacarisses en qualsevol del seus aspectes; ara bé, hi haurà 4 premis especials per als següents temes: Fonts, Festivitats, Masies i Patrimoni històric i cultural de Vacarisses.

 

PROCEDIMENT DE PRESENTACIÓ

Es presentarà un sobre per fotografia, sense cap mena de suport que les enquadri. A l’exterior del sobre i al dors de la fotografia, hi ha de constar: “XXVIII Concurs de Fotografia”, i títol o lema de la imatge, especificant si la fotografia està dedicada a algun dels temes amb premi especial.

A més, dins de cada sobre, hi ha d’haver un altre sobre tancat, on constaran nom, cognoms, adreça, telèfon i correu electrònic de l’autor/a de la fotografia.

 

A banda de la fotografia en paper que servirà per a l’exposició, caldrà presentar-la també per correu electrònic a cultura@vacarisses.cat; sinó, la fotografia no entrarà a concurs i no serà valorada. S’han de presentar en format .tiff o .jpg d’alta qualitat (resolució mínima de 250 dpi).

 

EXPOSICIÓ

Una selecció de les fotografies presentades, triada pel mateix Jurat, serà exposada a la Biblioteca El Castell, a partir del dimarts 2 i fins al divendres 12 de novembre.

Les fotografies no premiades s’hauran de recollir a partir del 22 de novembre i fins al 3 de desembre, a l’OAC. Les fotografies que no es recullin durant aquestes dates passaran a ser propietat de l’Ajuntament.

 

JURAT I VEREDICTE

El Jurat estarà format per dues persones enteses en fotografia i l’alcalde de Vacarisses. L’acte de lliurament de premis es farà el dimecres 3 de novembre, a les 19 h, a la Biblioteca municipal El Castell.

 

OBRES PREMIADES

Les fotografies guanyadores restaran en propietat de l’Ajuntament, així com aquelles no premiades que no s’hagin recollit dins el termini esmentat a la base d’exposició.

 

PREMIS

S’atorgaran 12 premis en total, dels quals 4 són per als premis especials. El jurat pot decidir declarar desert qualsevol dels premis especials.

Cada persona premiada rebrà 60 euros per domiciliació bancària i les fotografies premiades seran publicades al Calendari de Vacarisses de 2022.

 

DRETS D’IMATGE I PROTECCIÓ DE DADES

Les fotografies que es presentin hauran de respectar el dret a la intimitat de les persones. Les persones participants es fan responsables dels drets d’imatge de qui apareix en les seves fotografies i de les possibles reclamacions. Les dades personals seran tractades per l’Ajuntament de Vacarisses d'acord amb la normativa vigent.

 

ACCEPTACIÓ I PROPIETAT INTEL·LECTUAL

La participació en aquest concurs pressuposa la total acceptació d’aquestes bases. Qualsevol fet imprevist o detall no contemplat en aquestes bases serà resolt pel Jurat. L’acceptació del premi comporta la cessió gratuïta dels drets d’explotació a favor de l’Ajuntament de Vacarisses, el qual sempre citarà l’autoria de la fotografia i sempre s’usarà sense fins lucratius.



  • Càmera fotogràfica
  • Icone facebook
  • Icone email
  • Icone impressora
AJUNTAMENT DE VACARISSES
Pau Casals, 17 - 08233 Vacarisses
Tel.: 93 835 90 02 - vacarisses@vacarisses.cat

Amb la col·laboració

Logo Diputació de Barcelona
© 2019 Tots els drets reservats