Mida

Ajuntament de Vacarisses
Inici
Comunicació Notícies

Comunicat sobre les dues entitats de futbol de Vacarisses

9 de setembre de 2022

Davant la manca d’acord, l’Ajuntament es veu obligat a distribuir els horaris dels entrenaments entre tots dos clubs

Des de l’Ajuntament de Vacarisses, considerem que la millor opció per al municipi, així com per als seus infants i joves, és que només hi hagi un sol club de futbol. Les diferències sorgides a finals de la temporada passada dins l’U.E. Vacarisses han derivat en l’aparició d’un nou club, provocant la divisió dels equips de les diferents categories entre les dues entitats. Creiem que, així, només s’aconsegueix debilitar l’esport al nostre municipi.

És necessari que es resolguin les diferències entre els dos clubs, tal com es va comentar en la reunió del passat dimarts entre l’alcalde de Vacarisses, Antoni Masana; el regidor d’Esports, Pere Casas, i un representant de cada entitat. En la trobada, amb un objectiu mediador, es va acordar que ambdós clubs pactarien els entrenaments per poder cobrir les necessitats de cadascun i, en cas de no ser possible, seria l’Ajuntament qui ho decidiria.

No s’ha arribat a tal acord i, per tant, l’Ajuntament ha de decidir els dies d’entrenament que corresponen a cada club. Els horaris es distribuiran en funció de les inscripcions.

L’Ajuntament de Vacarisses lamenta haver arribat a aquesta situació i reitera la necessitat de parlar i entendre’s, sempre en benefici de l’esport i del nostre municipi. Mentrestant, l’Ajuntament seguirà mediant i treballant per revertir aquesta problemàtica que no hem provocat.

• Es renova l’enllumenat del camp de futbol municipal.
  • Icone facebook
  • Icone email