22 de febrer de 2017
L’Ajuntament de Vacarisses ha tramés una queixa formal a l’organisme competent i ha reclamat una millor cobertura de televisió al municipi
L’Ajuntament de Vacarisses ha rebut un seguit de queixes per problemes en la recepció d’alguns canals de televisió a les cases en què l’antena apunta al repetidor de Can Ros. Aquestes incidències no són competència de l’Ajuntament i, per tant, no pot fer-hi res per solucionar-les. Tanmateix, ha tramés una queixa formal a l’organisme competent i ha reclamat una millor cobertura de televisió al municipi.
Tal com ja es va informar fa uns mesos, el senyal de la TDT és competència del Ministerio de Industria. Amb el desplegament del 4G a Vacarisses, es poden detectar deficiències en la recepció d’alguns canals, ja que aquesta tecnologia utilitza el mateix ample de banda que la TDT. En cas de detectar alguna incidència en aquest sentit, el Ministerio ha posat a disposició de les persones afectades el telèfon gratuït 900 833 999 i la pàgina www.llega800.es.
No obstant això, sembla que el problema dels darrers dies es deu a una incidència al repetidor de Can Ros, competència de les mateixes cadenes de televisió, que en deleguen la gestió a Cellnex Telecom. En aquest cas, les queixes s’han d’adreçar a cadascun dels canals amb recepció deficient o bé a la gestora, al telèfon 902 50 22 22.